- јануар 29, 2021
- |ID kartice, Sistem kontrole pristupa
- | 3.898
- 0
Nova godina je idealna za rad na poslovanju, unapređenju procesa rada i bezbednosti, kako fizičke, u okviru poslovnih prostorija, tako i podataka koji se prenose unutar kompanije. Bezbednost i sigurnost je podjednako važna kako za Vas, tako i za Vaše klijente. Globalna pandemija je dovela do raznih modifikacija u obavljanju poslovanja, u zavisnosti od industrije u kojoj se nalazi. U današnjem svetu gde se svi osećaju nesigurno, uplašeno i nepoverljivo, Vaš biznis može da pruži taj dodatni sloj bezbednosti koji ljudima nedostaje. Neka se Vaši klijenti i zaposleni makar kod Vas osete sigurno.
Zbog čega su ID kartice toliko važne
Kao i do sada, u 2021. godini ID kartice će igrati važnu ulogu. Prednosti uvođenja ID kartica u Vašu kompaniju su velike. One unose tu dodatnu dozu sigurnosti kako za Vas tako i za Vaše klijente.
ID kartice Vam daju kontrolu nad ulaskom i izlaskom iz poslovnog objekta. Možete jednostavno da pratite ko je bio na poslu, da odobrite pristup ili ga ukinete. Fotografije na ovim karticama znatno otežavaju njihovo dupliranje i neovlašćeni pristup poslovnim prostorijama.
Pored ovih očiglednih bezbednosnih razloga, ID kartice imaju i druge benefite. Jedan od njih je to što se zaposleni lakše identifikuju sa svojim radnim mestom i kompanijom u kojoj rade. Identifikaciona kartica stvara osećaj pripadnosti i sigurnosti u obavljanju svojih poslovnih dužnosti. Sve ovo pozitivno utiče i na radni učinak svakog pojedinačnog zaposlenog kao i cele kompanije. Uz to, ovi zaposleni će teže promeniti firmu, odnosno biće lojalniji, a kada se stvori takva atmosfera među zaposlenima, ona se dalje preliva i na Vaše klijente, odnosno krajnje potrošače i korisnike Vaših proizvoda i usluga.
Dodatni benefiti identifikacionih kartica
Klijenti koji stupaju sa Vama u poslovne odnose takođe osećaju prednosti identifikacionih kartica, na više načina. Sa jedne strane, sama činjenica da Vam je potreban sistem ID kartica, govori u prilog tome da je Vaš biznis bitan, da imate šta da zaštitite, kao i da ste ozbiljni u obavljanju poslovanja.
Sa druge strane, tu je pitanje poverenja. Kao što mali katanac u address bar-u Vašeg sajta poručuje posetiocima da je sajt bezbedan i siguran, tako i zaposleni sa ID karticama poručuju da su osoba od poverenja i da su legitimni predstavnici Vašeg poslovanja, kojima se može verovati.
ID kartice unose i dozu profesionalnosti u Vašu kompaniju. Kada svi zaposleni nose identifikacione kartice, oni postaju deo jedne celine. To takođe znači da pratite sve bezbednosne procedure i stavljate sigurnost na prvo mesto.
Na kraju, identifikacione kartice pomažu i brendiranju poslovanja. Dovoljno je da stavite logo na karticu i da od njih napravite pokretne reklame. Gde god se Vaši zaposleni budu kretali sa njima – u okviru poslovnih prostorija ili na nekim događajima, seminarima ili jednostavno kada izađu sa posla do radnje, one će širiti Vaš brend.
Implementirajte sistem kontrole pristupa
Uz identifikacione kartice potrebno je uvesti i sistem kontrole pristupa koji će bez problema moći da isprati ko sve ulazi i izlazi iz poslovnog objekta. Inače, ovo je jedan od najefikasnijih načina da osigurate bezbednost poslovnih prostorija i znatno je bolji od tradicionalne upotrebe ključa i brave. Ključ je već zastareli oblik zaštite i može se lako duplirati i ugroziti bezbednost svih i svega u kancelariji. Uz to, ukoliko neko izgubi svoju ID karticu, nema potrebe da se menja cela brava. Jednostavno, samo promenite podatke u sistemu i spremni ste za bezbedan nastavak poslovanja.
Trakice za ID kartice u raznim bojama
Ukoliko vodite veliki posao, sa velikim brojem zaposlenih koji imaju različite uloge u kompaniji, razmislite i o uvođenju trakica za kartice koje su različite boje. Na ovaj način lako ćete se raspoznavati međusobno, znaćete ko sme gde da bude, a ko nema pristup nekoj zoni. Pored toga, svaki put kada je klijent u poslovnom objektu, možete mu dati karticu za posetioce, koja će imati trakicu posebne boje, tako da svi zaposleni znaju da je u pitanju klijent, a ne neko od zaposlenih.
Obezbedite deljenje podataka
Hakerski napadi i upadi u poslovne sisteme su svakodnevica u kojoj živimo. Kriptovanje Vaše email prepiske među zaposlenima i podataka koje prenosite na mreži, je postalo neophodno. Uz softver za kriptovanje podataka bićete sigurni da osim osobe kojoj je neki podatak namenjen, niko drugi ne može da mu pristupi. Živimo u eri kompjutera i tehnologije, koja napreduje iz dana u dan, pa u skladu sa tim moramo i da prilagodimo svoje poslovanje.
Stvorite bezbednosnu kulturu u okviru svoje kompanije
Upoznajte zaposlene sa svim sigurnosnim procesima i pravilima kojih moraju da se pridržavaju. Konsultujte se sa profesionalcima iz oblasti poslovne bezbednosti, koji će znati šta Vašem poslovanju treba i kako to da sprovedete. Osmislite jasne sigornosne procedure koje će zaposleni bez problema moći da poštuju i sprovode. Na kraju, sve nove zaposlene odmah uputite u bezbednost i šta se od njih očekuje i radićete u sigurnoj sredini u kojoj će se i zaposleni i klijenti osećati bezbedno.