- октобар 27, 2020
- |Gift kartice
- | 2.074
- 0
Godine prolaze velikom brzinom. Uskoro ćemo da pozdravimo i 2020. godinu, verovatno ćemo da napišemo novogodišnje odluke, i krenemo u nove pobede. Nova godina je vreme davanja, svuda oko nas je praznična atmosfera, ljudi su u žurbi a prodavnice su pune. Već sada je dobro vreme da se počne sa kupovinom poklona za naše najdraže. Ukoliko ste vlasnik biznisa, osmislite kako da novogodišnju euforiju iskoristite za povećanje prodaje.
Da li ste razmišljali o specijalnoj ponudi gift kartica? Poklon kartice posebno namenjene za Novu godinu. Ukoliko niste, razmislite o tome, jer je dobar trenutak da počnete sa pripremama za sezonu praznika.
Benfiti ponude novogodišnjih poklon kartica
Pored očigledne dobiti, a to je povećanje prodaje Vaših proizvoda, osiguravate i to da tokom Nove godine dolaze nove mušterije i možda se po prvi put upoznaju sa Vašim poslovanjem. Uz to, velike su šanse da potrošači neće iskoristiti samo iznos koji su dobili na gift kartici, već će potrošiti više od toga.
Kada dođe osoba sa gift karticom kod Vas, iskoristite priliku da je uključite u svoj loyalty program. Izreklamirajte ga na pravi način, ponudite još neku dodatnu pogodnost za učlanjenje i dobili ste novog loyalty korisnika.
Dizajn je bitan
Kako biste se istakli i izdvojili od konkurencije, dizajnirajte svoje novogodišnje gift kartice na pravi način. Klasičan dizajn koji koristite tokom godine nije upotrebljiv za sezonu praznika. Zato je važno da razmislite o dizajnu koji će oslikavati vreme u kojem se nalazimo.
Privucite ljudima pažnju. Jaka crvena boja, Deda Mraz, Sneško Belić, zimska idila, sneg, planina, pahulje, veliki natpis Srećna Nova godina, su sve dobre ideje za dizajn Vaših poklon kartica. Važno je da budu upadljive i u skladu sa praznikom koji dolazi.
Nije teško osmisliti novogodišnje kartice, ideje su beskrajne. Unajmite dizajnera ili angažujte kartičarsku kompaniju koja će umeti Vašu viziju pravilno da prikaže.
Možda se pitate zašto je dizajn toliko bitan, zašto jednostavno ne bih koristio standardne gift kartice? Odgovor je jednostavan. Stavite se u poziciju Vaše mušterije. Da ste na njihovom mestu, da li biste radije poklonili nekome običnu gift karticu ili novogodišnju gift karticu? Mislim da bismo svi radije izabrali novogodišnju.
Brendirajte se
Iako akcenat treba da bude na novogodišnjem dizajnu, ne zaboravite da se brendirate. Pod time mislimo prvenstveno na Vaš logo. Već znamo koliko su gift i loyalty kartice važne za marketing i isticanje na tržištu, a to isto važi i za posebnu seriju novogodišnjih kartica.
Logo ne mora da zauzme celu stranu kartice, ali svakako treba da bude prisutan i vidljiv. Kontakt podaci takođe. Jednostavno, nemojte izbacivati elemente koji su osnova svake kartice samo zato što pravite dizajn za posebnu priliku.
Upakujte ih
Kako su u pitanju poklon kartice i to za Novu godinu, jasno je da će ih neko dobiti kao novogodišnji poklon. Poput svakog poklona i Vaša kartica zaslužuje da bude upakovana na pravi način.
Kovertiranje poklon kartica je pravi izbor za ovu priliku. Pored toga što lepše izgleda, imate dodatnu priliku da se prepustite svojoj kreativnoj prirodi ili unajmite dizajnera, i osmislite prelepo pakovanje za svoje kartice.
Ne zaboravite na font
Možda niste razmišljali o fontu, ali fontova ima na desetine hiljada, pa je jasno zbog čega dizajneri pridaju toliko pažnje i vremena istraživanju odgovarajućeg fonta za izradu svakog pojedinog projekta. To je slučaj i sa novogodišnjim gift karticama. Iako možete da iskoristite neki standardni font, možete i da budete kreativni i upotrebite font koji će preneti prazničnu atmosferu na kupce i dodatno pojačati efekat kartice.
Font je pisanoj reči ono što su dijalekti različitim jezicima. Kroz različite vrste fontova ste u mogućnosti da utičete na emocije ljudi. Oni mogu proizvoditi sreću, smeh, nežnost, kao i strah ili agresiju. Zato je važno izabrati odgovarajući. Obratite pažnju na fontove koji izgledaju kao da su pisani rukom, jer mogu lepo da se uklope u novogodišnju atmosferu.
Počnite sa pripremama na vreme
Iako Vam se možda čini kako Nova godina nije odmah iza ćoška i kako ima vremena, to nije baš tako. Vreme brzo prolazi i dok se okrenete odbrojavaćemo od 10 unazad i slaviti Novu godinu. Zato je važno da sve bude spremno na vreme, jer potrošači sada počinju da kupuju poklone. Kada sat otkuca ponoć 31. decembra već je kasno.
Krenite sa izradom svojih specijalnih novogodišnjih gift kartica na vreme i uživajte u benefitima koje Vam donose kao i u predstojećim praznicima.