omogućite potrošačima da uštede

Svi biznisi koji uključuju prodaju moraju da imaju dugoročnu strategiju za povećanje targeta. Ta strategija se mora odnositi ne samo na nove kupce, već na optimalno zadržavanje postojećih i kreiranje što većeg broja lojalnih potrošača koji će Vaš brend vrednovati više od konkurentskih. Najbolji put do toga je da omogućite svojim potrošačima priliku da uštede prilikom svake kupovine Vašeg proizvoda ili usluge. Zvuči paradoksalno, ali je izvodljivo i vrlo isplativo kako za biznise, tako i za korisnike. Reč je o kreiranju programa koji će uključivati nagrade za lojalnost i privrženost Vašem brendu.

Šta je loyalty program?

Loyalty program je sistem nagrađivanja preko, najčešće preko loyalty kartica. Možete da ga osmislite i potpuno prilagodite svojoj usluzi ili proizvodima. Ako poznajete svoje lojalne kupce, onda još bolje. Možete u potpunosti prilagoditi program tako da odgovara Vašoj glavnoj ciljnoj grupi ili većini Vaših kupaca.

Omogućite im:


◦ da uštede novac
◦ da sakupljaju poene za nagrađivanje
◦ da ostvaruju značajne popuste
◦ da osvajaju vredne poklone
◦ da imaju pristup premium proizvodima ili ekskluzivnom portfoliju usluga
◦ da dobijaju članstvo u loyalty klubovima, itd.

Ovo su samo neki od primera kako možete definisati cilj loyalty programa koji će Vam povećati prodaju. Omogućite potrošačima da uštede prilikom svake kupovine i osiguraćete da ostanu u Vašem loyalty klubu jer ćete im pružiti mnogo više od konkurencije.

Kako da stvorite jedinstveni loyalty program?

Loyalty programi su dosta popularni i u većini slučajeva su vrlo slični. Međutim, svaki program može da ima specifičnost i da bude različit od većine i da to bude Vaša prednost. Loyalty kartice su prilika za ostvarivanje te prednosti. Možete ih brendirati i učiniti ih potpuno jedinstvenim po dizajnu, ali i po tome kako su personalizovane. Oprema koju koristite za očitavanje podataka je takođe prednost po kojoj Vaš loyalty program može da se izdvoji.

Dizajnirajte loyalty kartice

Sve što treba da uradite je da osmislite dizajn ili ako nemate mnogo iskustva, angažujete profesionalce za dizajn loyalty kartica. Zašto je bitno da to shvatite kao jedan od najbitnijih segmenata projekata? Imajte na umu broj ljudi kojima će se deliti Vaše loyalty kartice i koje će stalno biti sa njima. Učinite ih prepoznatljivim i prijemčivim, jer će Vas i to itekako izdvojiti od ostalih.

Odaberite vrstu personalizacije loyalty kartica

Znate koliko su lični podaci danas osetljivi i koliko mnogo više ljudi obraćaju pažnju da ih zaštite. Zato, uopšte ne morate imati lične podatke Vaših korisnika izložene riziku i loyalty kartice se mogu personalizovati i na druge načine. Ukoliko se odlučite za personalizaciju sa ličnim podacima, obavezno je potrebno odabrati firmu koja ima GDPR usklađenost ili sertifikate kojima se garantuje bezbednost podataka.

Nabavite opremu za instant izadavanje kartica

Vaša ogromna prednost može da bude brzina kojom ćete izdavati loyalty kartice i to na licu mesta. Znate već da se najčešće za izadavanje kartica čeka i po dve nedelje, što može dosta negativnih poena da Vam donese kod potrošača. Sa opremom za štampanje, tj. personlaizaciju kartica možete da izdate ogroman broj kartica za nekoliko minuta, što će Vaši korisnici itekako znati da cene i za uzvrat Vam pokloniti svoju lojalnost.

Obezbedite svojim potrošačima da uštede novac

Kada na pravi način osmislite loyalty program i kada je u potpunosti prilagođen Vašoj delatnosti, dajete šansu ljudima da uštede novac. Bilo da ćete im omogućiti popuste ili da nakon određenog broja kupovina ostvare neke pogodnosti ili dobiju poklone, stičete poverenje da cenite to što kod Vas ostavljaju svoj novac i što uspeju da uštede zahvaljujući baš loyalty programu.

Dizajnirajte pakovanje za loyalty kartice

Loyalty kartice se svakako moraju dostaviti kupcu, a Vi birate na koji način. To može biti personalizovano pakovanje sa propratnim pismom ili ono koje će biti usklađeno sa dizajnom same kartice, pa tako poslužiti i kao reklamni flajer ili knjižica. Da li ste znali da za to postoje mašine koje automatizuju proces pakovanja kartica sa sve mogućnosšću programiranja personalizacije, kako bi kartice za određenog korisnika bile upakovane sa podacima tog istog korisnika.

Automatizujte proces ostvarivanja pogodnosti

Omogućite ljudima da brzo dolaze do nagrada, odnosno da mogu da ostvare popuste i tako uštede svoj novac. Automatizovan i brz proces očitavanja podataka je moguć samo ako imate dobar softver koji je uvezan sa opremom za očitavanje, a koja opet može biti prilagođena cilju Vašeg loyalty programa. Ništa nije komplikovano za korišćenje, naprotiv. Vrlo je lako i dostupno za sve vrste biznisa.

Odaberite pouzdanog partnera za implementaciju

Ovo je možda i najvažnija stavka za kreiranje jedinstvenog loyalty programa. Pravi sistem integrator će Vam ukazati na najitnije segmente, ali Vas i usmeriti u kom pravcu treba da razmišljate kako bi vaši kupci imali direktne benefite. Pored toga, na pouzdanog partnera možete da se oslonite za sve, a naročito za korisničku podršku ili održavanje opreme koja vrlo često predstavlja esenciju svakog loyalty programa.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *