- децембар 12, 2019
- |PVC kartice
- | 9.137
- 0
Iako većini ljudi može izgledati kao potpuno zanemarljiv deo opreme, velike kompanije su odavno uvele specijalne trakice za identifikacione kartice zaposlenih. Sve veće firme u svetu već poseduju vrhunski štampač ID kartica i sada svi shvataju vrednost prilagođene trakice za kartice. Svaki ozbiljan poslovni čovek razume da prosečan kupac danas traži brzu, jasnu i lako dostupnu informaciju. Gde god cirkuliše veliki broj ljudi potrebno je da se jasno razlikuje ko ima kakvu funkciju i kome se može obratiti bez neprijatnog lutanja, zapitkivanja i gubljenja vremena.
Pored ovih očiglednih razloga zbog kojih bi trebalo koristiti personalizovane trakice za kartice, treba razmotriti puno drugih aspekata, kao na primer – koje vrste materijala želite da koristite i sa kakvim bojama i šarama? Međutim, postoje i neke šire teme za istraživanje pre nego što donesete konačnu odluku. Naime, šta svojom karticom i trakicom želite reći o svojoj kompaniji, pre svega svojim zaposlenima, ali i kupcima ili klijentima? Personalizovanje trakica za kartice je tačka gde se stil i funkcija sastaju kako bi stvorili platformu koja će biti deo prateće uniform svih vaših zaposlenih po ceo dan. Dakle, hajde da uđemo dublje u tu temu i da razgovaramo o tome šta zaista treba uzeti u obzir prilikom personalizovanja trakica za kartice.
Izaberite trakicu za karticu koja odgovara i funkciji i stilu
Prvo na šta morate da obratite pažnju kad birate personalizovanu trakicu za svoje kartice je tačna količina koja vam je potrebna. Kao što je slučaj kod većine proizvoda, tako i cena trakica za kartice obično znatno opada prilikom većih narudžbina. Međutim, pri tim većim narudžbinama, ponekad dolazi do nepotrebnog rasipanja novca na proizvod koji vam i ne treba u toj količini. Dakle, pre nego što naručite milion trakica za kartice, razmislite prvo o tome kolika je vaša firma i kako uopšte možete da prilagodite trakicu da odgovara potrebama vaše firme.
Prvo što treba da odlučite je koji stil trakice želite da upotrebite i kako želite da grafičke ili druge poruke budu odštampane na trakici. Sitoštampa je trenutno najpopularnije rešenje koje vam omogućava štampanje sa čak i do 3 boje. Sa druge strane, ako zaista želite da vaša trakica za karticu izgleda kao umetničko delo, većina postupaka sublimacije boja nudi bolje detalje i raznovrsnije boje od sitoštampe. Takođe, možete se odlučiti za tkaninu gde je dizajn zapravo pleten zajedno sa detaljima. U svim ovim slučajevima, možete odabrati širinu, boju, pa čak i stil završnog postavljanja.
Većina poslovnih ljudi koji moraju nositi trakice za kartice tokom celog dana, dobija malo više udobnosti sa širom trakicom. Za njih je boja zaista nevažna stvar i sve je do ličnog stila i estetike. Međutim, većina kupaca će trakice i kartice svoje firme vezati za svoj dizajn brenda i logotip. Da li u tom slučaju najbolje odgovara kopča, kukica ili metalni prsten je ostavljeno sudu kupca. Ako je u delatnosti vaše firme bezbednost vrlo važna, možda bi trebalo da razmotrite raskidnu opciju. Ova je sjajno rešenje za škole, bolnice ili čak mnoge industrijske poslove gde postoji stvarna opasnost da vas uhvate ili povuku za trakicu, što nije nimalo prijatno u incidentnim situacijama.
Pobedite konkurente jedinstvenom porukom na trakicama
Sasvim je moguće da je vaša organizacija potrošila hiljade i hiljade evra na osmišavanje brenda i logotipa tako da to nikako ne treba da izostavljamo. Većina kompanija će imati ovu poruku i brendiranje po celoj zgradi, pa zašto je ne bi uključili i u trakice za kartice koje zaposleni nose svakodnevno. Ako, na primer, radite sa decom i moto vaše organizacije je „deca na prvom mestu“, zašto onda ne biste to ispisali i na trakici koja predstavlja posebnu priliku za komunikaciju kako sa vašim zaposlenima, tako i sa ljudima koji nisu deo vaše organizacije. Mnoge organizacije su zapravo stvorile više opcija za zaposlene kojima je dozvoljeno i da lično personalizuju svoju trakicu, u kombinaciji za prepoznatljivim oznakama kompanije. To nije komplikovano napraviti, ali je potez koji govori o vašoj organizaciji na najbolji mogući način.
Kada razmislite o ukupnom ulaganju u štampanje sopstvenih ID kartica ili čak i ako ih drugi štampaju za vas, uložiti nekoliko evra u osmišljavanje jedinstvene trakice za vašu organizaciju je laka odluka. Da, možete nastaviti sa svojom standardnom trakicom i one sigurno rade svoj posao, ali je visokokvalitetna proizvodnja i estetika ono što vas odvaja od konkurencije, i upravo ti sitni detalji su presudni kada jedan kupac odlučuje kojoj kompaniji će se prikloniti.