vizit kartica brend

U današnjem izrazito kompetitivnom poslovnom svetu, kupci imaju više izbora nego ikada pre, a kompanije konstantno traže inovativne načine da se istaknu i postanu prepoznatljivi. Jedan od tih inovativnih načina su i plastične vizit kartice koje prvenstveno predstavljaju sjajno sredstvo za započinjanje razgovora na poslovnim događajima i samitima. Napredak tehnologije je, takođe, umnogome olakšao malim preduzetnicima kao što su vodoinstalateri, advokati ili zubari da kupe plastične kartice po veoma povoljnoj ceni.

Verovatno ste bar jednom pogledali trejler za film posle koga ste znali da taj film mora da pogledate po svaku cenu. Isto tako je i sa vizit kartama, jer one predstavljaju najavu iskustva i kvaliteta koji možete da očekujete od neke kompanije. Zato je izuzetno važno napraviti jak prvi utisak kvalitetnom vizit kartom – to često može biti razlog da se potencijalni klijent odluči za vašu firmu. Ipak, osim što je velika prednost plastičnih vizit kartica njihova estetika, one su i praktične. Za razliku od papirnih, plastične kartice su dugotrajnog veka, samim tim očuvanje idejnog rešenja koji oslikava Vašu firmu je dugotrajnije.

Izgled plastičnih vizit kartica

U poslovnom svetu, izgled je sve. To je razlog zašto, recimo, ozbiljni biznismeni ne dolaze na poslovni sastanak u jugu, nego u mercedesu ili nekom drugom luksuznom automobilu. Možda će vam zvučati čudno, ali kupci su skloni da donesu svoju odluku na osnovu detalja koji često nemaju nikakve veze sa poslovnim razlozima. Zato, kada nekome uručute svoju vizit kartu, ona mora da izgleda elegantno i luksuzno. Čak 90% potrošača misli da je kvalitet materijala i štampe odraz kvaliteta usluge koje taj brend pruža, što možda i nije daleko od istine. Drugim rečima, vaši potencijalni kupci ili klijenti sude o vašem brendu, između ostalog, i na osnovu kvaliteta vaše vizit karte, što je još jedan razlog da izaberete najkvalitetniju opciju.

Profesionalizam

Plastična vizit karta svojim kvalitetom automatski odaje visok nivo profesionalizma. Taj utisak se dobija kvalitetnom bojom, materijalom i profesionalnim fontom, a ostali detalji su prepušteni vašoj kreativnosti i mašti. Međutim, s obzirom na činjenicu da nismo svi rođeni sa umetničkim i dizajnerskim talentom, često je sigurnije da se konsultujete sa profesionalcem koji će moći da vam pruži neophodnu pomoć oko dizajna vaše plastične vizit karte, jer poslednje što želite je da vizit karta koja izgleda jeftino i neozbiljno predstavlja vašu kompaniju.

Jednostavnost

Možda i najvažnija osobina modernih plastični vizit kartica je ta što ih je veoma lako osmisliti i dizajnirati, a nisu mnogo skuplje od običnih papirnih vizit karti. Pre samo nekoliko godina, plastične vizit karte su koristili samo vodeći ljudi velikih kompanija, međutim, vremena su se promenila i danas svako može da nabavi svoje plastične vizit karte na vrlo jednostavan način. Zahvaljujući firmama kao što je naša, poslovni ljudi danas imaju zgodnu opciju koju vrlo lako mogu iskoristiti ukoliko žele da se istaknu na tržištu ili samo da daju taj dodir prefinjenosti svojoj vizit karti.

Transparentne vizit karte

Da biste napravili malopre pomenuti jak prvi utisak, morate da se razlikujete, odnosno – da se ističete iz gomile. Jedan od načina da se izdvojite na ovaj način je da se odlučite za providne vizit kartice. Ovakve kartice možete dizajnirati tako da se vaš brend mora primetiti, da naglasite vrstu biznisa kojim se bavite, ili jednostavno da istaknete najvažnije informacije. Bez obzira na koji od ovih ciljeva da se opredelite, možete biti uvereni da će vaša vizit karta biti sjajan marketinški potez koji će ostaviti dugotrajan utisak na osobe koje je dobiju.

Međutim, pošto su ove plastične kartice providne, štampanje informacija na obe strane može biti problematično. Ali nema razloga za brigu, jer mi imamo iskustvo i znanje da kreiramo providne vizit karte sa dvostranim printom tako da izgledaju savršeno, istaknu vaš brend, i unaprede vaše marketinške sposobnosti.

Jedinstveno marketinško sredstvo

Bilo da ste na poslovnom sastanku, konvenciji ili privatnoj zabavi, plastične vizit karte će nesumnjivo impresionirati ljude. U trenutku kada ljudima uručite ovakvu vizit kartu oni shvataju da pričaju sa nekim ko je ozbiljniji i ambiciozniji od drugih. Iako je to samo drugačiji materijal, vrlo je verovatno da će na svaku plastičnu vizit kartu doći 100 obični papirnih vizit kartica tako da je ovaj utisak i logičan. Ova mala odluka će vam zasigurno povećati šanse da pridobijete klijenta ili nove potrošače, jer će vas plastična vizit karta odmah odvojiti od konkurencije i naterati ljude da zapamte vaš brend.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *